اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: پول قراردادم را از باشگاه می‌گیرم/ برای قهرمانی بازی به بازی پیش می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای قهرمانی ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هنوز ۷ بازی باقی مانده است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: وضعیت تیم ما بعد از برد در دربی خوب است و همه انگیزه مضاعفی دارند. خوشبختانه همه از شرایط تیم راضی هستند و بجز محمد انصاری مصدوم دیگری نداریم. او هم تا اینجا خوب پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: برد در بازی دیروز برای ما ارزش زیادی داشت و خوشحالیم که هوادارانمان را شاد کردیم چرا که همه تلاش ما برای آنها است و توانستیم جایگاهمان را حفظ کنیم و با شرایط بهتری به مصاف پیکان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما توانستیم روی سانتر زیبای مهدی ترابی و وقت‌شناسی احمد نوراللهی به گل برسیم و همین گل باعث برد ما شد.

سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص اینکه این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد،  اظهار داشت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هنوز ۷ بازی باقی مانده است. استقلال دیروز به ما باخت اما این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد. ما بازی‌های سختی با تراکتورسازی و سپاهان داریم اما مهمترین موضوع این است که در صدر جدول هستیم و خوشحالیم که در سه جام حضور داریم. البته در نیمه نهایی جام حذفی باید با سپاهان بازی کنیم که بازی سختی است.

وی در پاسخ به این سوال که شما دیروز یکی از بازیکنان استقلال را هل دادید و این مساله دلیل خاصی داشت، افزود: من می‌خواستم بازیکنان خودم را کنار بکشم که حواسشان به داور نباشد و به بازی خودشان فکر کنند هرچند که تصمیمات داوران همیشه مشکل‌ساز است.

وی درمورد بازی با الاهلی عربستان و اینکه کار برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت شده افزود: ما سال قبل سه بر یک به السد باختیم اما در آخر مرحله گروهی ۱۳ امتیاز گرفتیم. کار تازه شروع شده و من ناامیدی در تیم نمی‌بینم. ما سال قبل هم بازی سختی در ازبکستان داشتیم و  الوصل  امارات هم تیم سختی بود اما به هر حال ما با قوی‌ترین تیم‌ها باید سخت‌ترین بازی‌ها را انجام دهیم. من در همان ابتدای قرعه‌کشی هم گفتم که گروه ما و استقلال سخت‌ترین گروه است.

برانکو درباره اینکه الاهلی عربستان تیم قدرتمندی است و هزینه‌های زیادی هم انجام داده، تصریح کرد: بله من هم همین را می‌گویم آنها تیم خیلی خوبی هستند. من قبل از این هم گفتم که تیم السد از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است و من از خودم این حرف را نمی‌گویم. الاهلی هم تیم قدرتمندی است و پاختاکور ازبکستان هم ۸ ملی‌پوش دارد. با همه اینها ما برای اهداف خودمان پیش‌بینی داریم هرچند که کار سخت است.

سرمربی پرسپولیس در مورد زمین تمرین این تیم هم گفت: خوشخبتانه هوا بهتر شده و باران نمی‌آید. ما هم باید زمین را حفظ کنیم چرا که همین یک زمین تمرین را داریم و باید آن را حفظ کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی‌اش با باشگاه و اینکه اگر از او سوالی در این باره پرسیده شود ناراحت خواهد شد، افزود: چرا باید ناراحت شوم؟ من مبلغ قراردادم را از باشگاه می‌گیرم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا