اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

درستکار: از ۴۰ روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما از ۴۰ روز قبل تیلور را آنالیز کرده بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برتری حسن یزدانی مقابل تیلور و کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: به همه مردم ایران و کشتی دوست این برد را تبریک می گویم. خدا امروز به ما خیلی لطف داشت.

وی افزود: امروز پیروزی حسن یزدانی بر تیلور بغضی در گلوی مردم ایران بود. همه مردم از این برد خوشحال هستند. همه بردها یک طرف و این برد یک طرف دیگر. خیلی خوشحالم و امیدوارم زارع هم امشب انتقام باخت در المپیک را بگیرد. امیدوارم الهی و گلیج هم فینالیست شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: قبل از این هم گفته بودم که من با خدا معامله کردم. من سرباز این مردم هستم و خیلی خوشحالم که دل مردم شاد شده است.

درستکار افزود: لطف خدا و اهل بیت شامل حال ما شد. از ۴۰ روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کردیم و خدا را شکر که این کارها جواب داد. امروز یزدانی او را با قاطعیت شکست دهد.

وی در خصوص صحبت‌هایش با علیرضا دبیر و حمید سوریان پیش از رقابت یزدانی اظهار داشت: ما ۴۰ روز روی تیلور کار کردیم و قبل از مسابقه برنامه‌ها را نهایی کردیم و خدا را شکر که حسن این برنامه‌ها را مو به مو اجرا کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا