اخبار ورزشیسایر اخبار

داورزنی: همیشه در انتخابات ها لابی گری و رقابت مطرح است+تصاویر

معارفه علیرضا سهرابیان رییس جدید فدراسیون قایقرانی امروز در فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون قایقرانی ٧ اسفند برگزار شد که علیرضا سهرابیان با اکثریت آراء برای ۴ سال ریاست فدراسیون را برعهده گرفت.

مراسم معارفه سهرابیان امروز در برج قایقرانی و با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش برگزار شد. سهرابیان با دریافت حکمش به طور رسمی رییس جدید فدراسیون قایقرانی شد.

با توجه به اینکه مراسم تودیع و معارفه معمولا در فدراسیون ها با حضور اسبقیان انجام می شود به نظر می رسد معارفه سهرابیان با حضور معاون وزارت ورزش نشان از حمایت ویژه وزارت ورزش از این فدراسیون پرمدال دارد.

مهدی بازارگرد از بازیکنان سابق والیبال کشورمان که به تازگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده در مراسم حضور داشت.

احمد دنیامالی عضو هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز در مراسم تودیع و معارفه شرکت داشت.

محمدرضا داورزنی در این مراسم گفت: رقابت انتخاباتی تمام شد. بحث هایی که در انتخابات مطرح می شود بحث های رقابتی، یارگیری و لابی گری را دارد.

وی افزود: طبیعی است این فضا در همه انتخابات بوده و بعضا اخلاق انتخاباتی رعایت می شود و گاهی  رعایت نمی شود به همین دلیل بحث هایی به دنبال خود دارد. قبول مسئولیت در شرایط فعلی کشور سخت است و انرژی زیادی می طلبد. از دوستانی که ۴ دهه گذشته زحمت قایقرانی را کشیده اند تشکر می کنم و آرزوی موفقیت دارم.

داورزنی خاطرنشان کرد: رقابت خوبی در مجمع قایقرانی بود و تشخیص دوستان این بود چهره ای از جنس و قهرمانان قایقرانی انتخاب شود. مجمع به سهرابیان رای اعتماد داد تا ۴ سال ریاست را عهده دار شود. اگر سهرابیان تا قبل از این مطالبه گر بود الان باید پاسخگوی مسئولان، مردم و جامعه قایقرانی باشد. رمز موفقیت سهرابیان این است از همه ظرفیت های قایقرانی استفاده کند اگر می خواهد در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ کارنامه درخشانی داشته باشد.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه سهرابیان باید ٢۴ ساعته وقت بگذارد عنوان کرد: جامعه قایقرانی انتظار دارد از توانمندی و ظرفیت ها استفاده شود. ما انتظار داشتیم اینجا غلامرضا امینی را هم ببینیم.

وی افزود: در هر جایی سلیقه ای عمل کردیم و خودرای بودیم ضرر کردیم. اجرای هدف گذاری برعهده کسانی است که در برنامه ریزی این اهداف مشارکت داشته اند. فدراسیون ملک شخصی کسی نیست و ما باید کمک کنیم بار ملی  را از روی زمین برداریم. این فضا باید ایجاد شود در فدراسیون به روی همه باز باشد.  در فدراسیون قایقرانی گام های خوبی برداشته شده اما با شرایط ایده آل فاصله داریم.

وی افزود: انتظار ما و مردم از قایقرانی این است در المپیک ٢٠٢٠ نماینده بیشتری داشته باشیم و در بازیهای آسیایی ٢٠٢٢ هم بهتر از جاکارتا باشیم. البته کار سخت است اما اگر بخواهیم به آن می رسیم.

داورزنی در پایان گفت: در مجمع ووشو یکی از خبرنگاران پرسید پاداش ها را نمی دهید گفتیم تحمل داشته باشید شرایط جنگی کشور را می بینید دیدم تیتر زده اند بعد از جنگ پاداش می دهیم اما آنچه تعهد وزارت بوده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا