اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

درخواست کشتی آمریکا برای تجدیدنظر ایران

فدراسیون کشتی آمریکا رسما از ایران درخواست کرد در تصمیم خود برای لغو سفر تجدید نظر کند.

به گزارش پیشرو ورزش، بعد از عدم صدور ویزا برای ۶ نفر از اعضای تیم کشتی آزاد برای حضور در مبارزه دوستانه در آمریکا، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کشتی آمریکا از لغو این دیدار دوستانه خبر داد.

سایت Flowrestling در گزارشی در این باره نوشت: در حالی که سایت فدراسیون کشتی آمریکا به عنوان نهاد ملی کشتی هیچ گونه دخالتی در تصمیم گیری‌های مربوط به صدور روادید ندارد اما به طور منظم با فدراسیون کشتی ایران در مورد اقدامات لازم برای صدور ویزا در ارتباط بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: فدراسیون کشتی آمریکا رسماً از فدراسیون کشتی ایران درخواست کرده که در تصمیم خود تجدیدنظر و هیاتی را که تایید شده برای ورود به این رقابت‌ها به آمریکا اعزام کند.

ایالات متحده آمریکا و ایران همچنان می‌توانند میزبان یک دیدار دوگانه بسیار رقابتی باشند که به نفع هر دو تیم ملی خواهد بود و نمایشی هیجان‌انگیز از این ورزش را برای طرفداران کشتی در سراسر جهان فراهم می‌کند.

ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا در این باره گفت: کشتی آمریکا از اینکه ایران تصمیم گرفته در مسابقه دوستانه مقابل تیم ما شرکت نکند، بسیار ناامید است. همانند ۱۶ بار قبلی که ایران از سال ۱۹۹۵ در ایالات متحده به رقابت پرداخته، این رویداد نیز برای حسن نیت از طریق ورزش و به عنوان فرصتی برای ورزشکاران دو کشور در بالاترین سطح برگزار می‌شود.

وی افزود: ایران تقریباً تمام ویزاهای خود را دریافت کرده و این کشور می‌توانست یک تیم رقابتی را برای مبارزه با ورزشکاران ما به میدان بفرستد اما این تصمیم آنها بود که شرکت نکنند. ما از آنها خواسته ایم در این باره تجدید نظر کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا