اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درخواست پرسپولیس از فدراسیون فوتبال برای افزایش بودجه باشگاه‌های آسیایی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای افزایش سقف بودجه نمایندگان کشورمان در آسیا نامه ای را به ریاست فدراسیون ارسال کرد‌.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان هم‌گروه شده است.

روز گذشته رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، ریاست فدراسیون خواستار اصلاحاتی در سقف بودجه نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان شد‌.

در شرایطی که پرسپولیس در راستای تقویت خود برای حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها، قصد جذب یک بازیکن خارجی را دارد درویش در این درخواست خود از مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ ۲ موضوع را مطرح کرده است‌.

باشگاه پرسپولیس درخواست کرده حداقل ۳۰ میلیارد تومان به بودجه باشگاه‌هایی که سهمیه آسیا را کسب کرده‌اند، اضافه شود در غیر این صورت قرارداد تعدادی از بازیکنان برای فصل جدید تعدیل و بخشی از مبلغ قرارداد سال اول به سال بعد، تهاتر شود.

این در حالی است که به دلیل مکاتبه سازمان لیگ و مفاد دستورالعمل ابلاغی، افزایش بودجه برای حقوق و دستمزد فصل بعد ۲۵ درصد اعلام شده که جهت جا به جایی این بودجه(تهاتر) باید مجوز لازم از فدراسیون و کارگروه مربوط به سقف بودجه اخذ شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا