اخبار ورزشیسایر اخبار

درخواست قهرمان پارالمپیک از رئیس قوه قضائیه

قهرمان پارالمپیک دوومیدانی از رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی بیشتر به شرایط ورزشکاران معلول شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، علی محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ۱۲ سال است در عضویت تیم‌های ملی است و در این مدت موفق به کسب ۱۴مدال جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیک شده است و رکوردار پرتاب دیسک جهان در کلاس خودش نیز می‌باشد، گفت: ورزشکاران معلول با توجه به شرایطی که دارند، شغل خاصی ندارند و بیشتر ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی نیز برخلاف قانون مصوب، از استخدام قهرمانان پارالمپیکی سرباز می‌زنند.

وی ادامه داد: تنها حرفه و منبع درآمد ما ورزش است، اما با توجه به محدود بودن عمر ورزشی یک قهرمان، شاید تنها تا مدت کوتاهی قادر به تأمین هزینه‌های زندگی‌اش از این طریق باشد و پس از پایان دوران قهرمانی، عملا کار دیگری بلد نیستیم و نمی‌توانیم از راه‌های دیگر هزینه‌های زندگی را تأمین کنیم.

دارنده مدال برنز بازِ‌های پارالمپیک تصریح کرد: با توجه به اینکه اینجانب در رشته تحصیلی حقوق درس خوانده‌ام و در زمینه قضایی هم سابقه کار دارم و دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی هستم، سال گذشته در آزمون سردفتری شرکت کردم و برای قبولی در آن، قید حضور در تمرینات بازی‌های پاراآسیایی را زدم و تمام تمرکزم را روی قبولی در این آزمون گذاشتم، اما پس از آن اعلام شد که پذیرفته نشدم، از طرفی چون در تمرینات حضور و تمرکز کافی نداشتم، مدال جاکارتا و  جایزه نقدی آن را نیز از دست دادم.

محمدیاری افزود: سپس در فراخوان جذب مدیر دفاتر خدمات قضایی شرکت کردم که پس از پیگیری‌های فراوان، پاسخی به من داده نشد و به من گفتند که آنجا هم پذیرفته نشدم. با تمام سختی‌ها و با توجه به شرایط جسمانی و ویلچری بودن، مشکلات و مرارت‌های زیادی را برای تحصیل پشت سر گذاشتم، اما موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شدم. از طرفی جوانی و عمر خود را در ورزش صرف کردم و جسمم را سپر تمرینات سخت کردم تا پرچم ایران به اهتزاز درآورم و برای کشورم افتخارآفرین باشم. از حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه تقاضا دارم با تجدیدنظر در صدور جواز سردفتری یا دفاتر الکترونیک  قضایی موافقت نماید و مشتاقانه خواستار ملاقات حضوری ایشان از نزدیک هستم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا