اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

دخیا سرانجام از منچستریونایتد جدا شد

دیوید دخیا پس از ۱۲ سال منچستریونایتد را ترک کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دیوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی به طور رسمی از پایان داستان خود با منچستریونایتد پس از ۱۲ سال خبر داد.

دخیا، آخرین بازیکنی بود که زیرنظر فرگوسن کار کرده بود و به همین علت می‌توان پایان نسل طلایی شیاطین سرخ زیر نظر سرالکس را اعلام کرد.

دروازه‌بان اسپانیایی ۵۴۵ بازی برای منچستریونایتد انجام داد و آمار ۱۹۰ کلین‌شیت را به ثبت رساند. او ۸ جام با این تیم بدست آورد و همچنین توانست به صورت فردی ۲ بار دستکش طلایی لیگ برتر، ۴ بار عنوان بهترین بازیکن فصل (سر مت بازبی) و ۴ بار بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد از نگاه طرفداران را کسب کند.

دخیا در صفحه شخصی خود نوشت: می‌خواهم از هواداران منچستریونایتد خداحافظی کنم. نمی‌دانم چگونه حسم و عشقم نسبت به این باشگاه و نسبت به این ۱۲ سالی که گذشت را بیان کنم. منچستریونایتد تا ابد در قلب من خواهد بود. این تیم قلب مرا شکل داد و هیچ وقت از آن بیرون نخواهد رفت.

 آندری اونانا، دروازه‌بان سنگالی اینترمیلان جانشین دخیا در منچستریونایتد خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا