اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

دبیر: ما در سنگین‌وزن چند کشتی‌گیر خوب داریم به همین دلیل بچه‌های دیگر هم می‌توانند بیایند تا المپیکی‌ها آسیب نبینند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما درخواست کردیم در جام باشگاه‌های جهان از المپیکی‌ها استفاده نشود.
به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا دبیر درباره رونمایی از کتاب شهید عیدی استویی، عنوان کرد: امروز سیزدهمین کتاب شهدای کشتی‌گیر را رونمایی کردیم البته قهرمانان را هم در دست اجرا داریم که حالا اسم نمی‌برم تا شگفتی باشد.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به الگوسازی فرهنگی، گفت: ما از خدا تشکر می‌کنیم این توفیق را داده تا کار را انجام دهیم. چهاردهمین کتاب هم قرار است در وزارت ارشاد انجام دهیم که با افتخار این کار را می‌کنیم. ما ۱۵۰۰ کشتی‌گیر شهید داریم. برای جامعه کشتی باعث افتخار است که همه جا هستند. امیدوارم این کتاب‌ها به کتابفروشی‌ها برود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بعضی از کتاب‌های ما به چندین چاپ رسیده‌اند، یادآور شد: مطمئن هستم این اثرات در روحیه کشتی‌گیران آینده ما تاثیرگذار خواهد بود. این چیزی است که جامعه ما به آن نیاز دارد؛ الگوهای فرهنگی. خیلی از کشورها چیزی ندارند و برای خودشان قهرمانان پوشالی می‌سازند.
دبیر درباره برگزاری جام باشگاه‌های جهان، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ این توانایی را دید که بتواند این مسابقات را برگزار کند. ۶ تا ۸ تیم خارجی هم قرار است بیایند. صحبتی که با دوستان داشتیم این بود که بچه‌هایی که احتمالا در المپیک هستند از آنها استفاده نشود. ما در سنگین‌وزن چند کشتی‌گیر خوب داریم به همین دلیل بچه‌های دیگر هم می‌توانند بیایند تا المپیکی‌ها آسیب نبینند.
وی درباره اینکه فدراسیون هنوز نایب‌رئیس ندارد، تصریح کرد: حمید سوریان همه جا هست. هر کسی گفت من و سوریان جدا شده‌ایم باور نکنید. دیشب با هم بودیم و از بچگی ما با هم بزرگ شده‌ایم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا