اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

خانه‌تکانی در چلسی:ستارگان کم‌فروغ می‌روند

رسانه‌ها از خانه تکانی جدید در تیم آبی شهر لندن خبر می‌دهند.

به گزارش پیشرو ورزش، در حالی که حال ناخوش چلسیِ «گراهام پاتر» با شکست پنجشنبه‌ شب مقابل فولام در شب سرد لندن ادامه دارد، رسانه‌ها می‌گویند موقعیت سرمربی انگلیسی مستحکم است و به‌جای او ستارگان کم‌فروغ در راه خروج از باشگاه قرار دارند.

روزنامه «تلگراف» نوشته سران باشگاه چلسی حتی درباره امکان اخراج پاتر صحبت نمی‌کنند و قصد دارند با تغییر فرهنگ باشگاه نسبت به زمان «رومن آبراممویچ» خانه‌تکانی در ترکیب بازیکنان را انجام دهند.

شبکه «سی‌بی‌اس» نیز خبر داده سران جدید چلسی به‌صورت غیررسمی به پاتر اطمینان داده‌اند که از حمایت آن‌ها برخوردار است و آن‌ها از تغییرات در تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی حمایت می‌کنند.

روزنامه «سان» نیز نوشته آینده ستارگان کم‌فروغی مانند حکیم زیاش، پولیسیچ و هاورتز به خطر افتاده و ممکن است آنها به در خروج باشگاه هدایت شوند.

چلسی در ۹ بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده و در رده دهم جدول لیگ جزیره قرار گرفته است. این تیم فردا (یکشنبه) با تیم کریستال‌پلاس بازی دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا