اخبار ورزشیفوتبال ایران

دایی: آقای مهاجری، اعتراضات ما برعکس جواب داده/ دیوانه نیستیم که به داوری سالم اعتراض کنیم!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا بازی سختی داریم و هیچ تیمی فکر نکند چون ما شانس صعود نداریم انگیزه کافی را برای بازی ها نداریم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:در ابتدا سال نو را به مردم ایران تبریک می گویم و در ادامه به کسانی که در حادثه سیل مصیبت دیدند تسلیت می گویم و امیدوارم این باران رحمت الهی رویه را عوض کند و مردم ما سال خوبی داشته باشند.

وی افزود: فردا بازی سختی داریم و هیچ تیمی فکر نکند چون ما شانس صعود در جدول نداریم انگیزه کافی را برای بازی ها نداریم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که برنده بازی باشیم و با تمام توان وارد زمین می شویم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: بازی فردا برای ما خیلی سخت است و استقلال چون دربی را باخته می آید که بجنگد. به هر حال ما مشکلاتی داشتیم که مثلا زمین تمرین نداشتیم و در چمن مصنوعی تمرین کردیم اما با همه مشکلات سعی می کنیم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی تاکید کرد: در نیم فصل دوم جوانان تیم به ما کمک کردند و بازی های قابل قبولی انجام دادیم. مطمئنا به هیچ تیمی باج نمی دهیم و برای برد وارد مسابقات می شویم، فرقی هم نمی کند با استقلال بازی داریم یا پرسپولیس و یا تیم های دیگر، در هر شهری بازی کنیم برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

دایی در ادامه در خصوص اینکه رضا مهاجری هفته گذشته مصاحبه ای کرد و مدعی شد که همه باید مثل علی دایی اعتراض کنند تا جواب بگیرند، گفت: آقای مهاجری از دوستان صمیمی من است و من خیلی او را دوست دارم، شاید اعتراضات به حق ما باعث شده اوضاع برای ما بدتر هم شود.

خواهشی از شما دارم که از روی این مسائل به سادگی نگذرید. یکی از شما بگوید ما به کمیته داوران رفتیم و از آنها سوال کردیم چرا عادل را که مازندرانی است ۲ بازی پشت هم داور بازی مسجدسلیمان می گذارد و این همه را قلع و قمع می کند؟ او این همه بازیکنان ما را بیرون انداخت چون هفته بعد با نساجی تیم مازندرانی بازی داریم! یکی از شما خبرنگاران بگوید ما این سوال را از کمیته داوران پرسیدیم.

وی ادامه داد: شما کجا دنبال این مسائل هستید؟ این همه اول فصل به این داور اعتراض کردیم و دوباره این آقا برای ما بازی را سوت زد. شما باید خیلی به ما و فوتبال کمک کنید. نه اینکه فقط حواشی را بنویسید. یکبار هم من از شما می خواهم این مسائل را پیگیری کنید. چرا داوری که سر ما را در رشت برید و گل سالم ما را مردود کرد را داور کنار دروازه بازی با نساجی گذاشتند؟ تمام اعتراضات ما به حق بوده ولی ما را اخراج کردند. یک پنالتی صد در صد ما را در همین بازی نگرفتند، باید به آقای مهاجری یادآوری کنیم که دوست عزیز من نه تنها همه این اعتراضات بر عکس جواب داده بلکه کاری کردند تیم من همیشه نتیجه نگیرد. متاسفانه در لیگ ما خیلی چیزها شاهدیم، هم تیمی که برده از داوری ناراضی است و هم تیمی که باخته است. به غیر از چند نفر محدود که به کار فنی آنها ایمان دارم، دست و بالم می لرزد بقیه برای ما داوری می کنند.

دایی تصریح کرد: چرا کمیته انضباطی فقط برای ما است و برای داوران نیست؟ یک بار هم کمیته انضباطی جلسه برای داوران تشکلی بدهد و پخش مستقیم هم آن جلسه را نشان بدهند تا من دیگر اعتراض نکنم. شما یک مربی را نشان بدهید که اعتراض نکند. مگر ما دیوانه هستیم که داور مشکل نداشته باشد و اعتراض کنیم؟

سرمربی سایپا در خصوص اینکه آیا با روی کار آمدن مدیرعامل جدید شرایط سایپا تغییر کرده است گفت: یکسری از بدهی های گذشته پرداخت شده و تمام همکاری لازم را با ما کرده اند که در آرامش باشیم. با اینکه از نظر زمین تمرین از روز اول مشکل داشتیم ولی الان با خیال راحت در زمین شماره ۲ تمرین می کنیم. اگر هم آنجا نشود در الغدیر تمرین می کنیم.در کل با توجه به اینکه صنعتی هستیم آنطور که باید حمایت نشدیم. البته الان آرامش فکری داریم و ان شالله تا هفته های آتی همه چیز مشخص می شود. ۱۰ درصد قراردادها هم پرداخت شده و ان شاالله همه چیز بهتر می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا