اخبار ورزشیسایر اخبار

داورزنی: به دلیل تحریم‌ها شرایط پخش مسابقات والیبال فراهم نشد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: شرکتی که با فدراسیون جهانی والیبال قرارداد پخش داشت گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و و جوانان درباره کارشکنی بحرینی ها  برای پخش مسابقات والیبال جوانان جهان، گفت:  ابتدا قهرمانی ارزشمند تیم ملی ایران را در رقابت های قهرمانی جوانان جهان تبریک می گویم. شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت، گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد. به همین دلیل نتوانستند زمینه را فراهم کنند و مسابقات تنها در شبکه بحرین پخش می شد. ما با دوستان صدا و سیما و دیگران صحبت کردیم تا موضوع را حل کنیم.

وی افزود: فدراسیون جهانی گفت می‌توان مسابقات را به صورت اینترنتی پخش کرد اما دوستان برای کیفیت نتوانستند آی ام جی سیگنال بگیرند. مجموعه پخش را شرکت ای ام جی برعهده دارد. مسابقات جوانان جهان با توجه به پیگیری ها به صورت اینترنتی پخش می شد. من این مسئله را پیگیری می کنم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا