اخبار ورزشیسایر اخبار

احمدی: کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی بر اساس بند ۸ نظام نامه تشکیل شد

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی ورزش کشور را در راستای بند ۸ نظام نامه فرهنگی ورزش کشور عنوان کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید عبدالحمید احمدی در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها که با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد ، اهمیت تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی درورزش کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت بروز معنویت در محیط ورزش ، اظهار داشت : آنچه مسلم است انتظار از دست اندر کاران ورزش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که محیط ورزش را باید پاکیزه نگاه دارید ، زیاد است.

وی یکی از اقدامات مهم در طول چند سال گذشته را ترمیم و رفع خلا های قانونی ، حقوقی و ساختاری در ورزش عنوان کرد و توضیح داد : برای موضوعات فرهنگی ، اخلاقی و ارزشی در ورزش چاره ای اندیشیده نشده بود که تلاش کردیم در این دوره برای تحقق آن گام برداریم.

احمدی ادامه داد: در بند ۸ نظام نامه فرهنگی ورزش کشور مبارزه ساختارمند با ناهنجاری های اخلاقی ، تخلفات و جرائم ورزشی و تلاش حداکثری برای حل دعاوی تاکید شده است که در راستای اجرای نظام نامه فرهنگی و بندهای دهگانه نظام نامه فرهنگی ورزش کشور ، دکتر سلطانی فر تاکید و دستور و حمایت ویژه داشتند که در نهایت تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور تشکیل شد تا با یک هم افزایی و استفاده از ظرفیت های درونی و برونی ورزش ، موضوعات چالشی را به حداقل برسانیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با بیان اینکه آیین نامه این کمیته هم تدوین شده است ، اظهار داشت  آیین نامه تدوین شده تلاش طریق آن در جهت اعتلا و تحکیم ارزش های اخلاقی و فرهنگی گام برداریم و در نهایت هدف توسعه ورزش پاک محقق شود .

سید عبدالحمید احمدی وظیفه این کمیته را سیاست گذاری ، نظارت و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و تلاش برای حل مشکلات که در ورزش بوجود می آید ، عنوان کرد و از ایجاد وحدت رویه برای تحقق وظایف و مسئولیت ها سخن گفت و اظهار داشت : ترکیب این کمیته با برخورداری از مجموعه مدیران ورزشی و اندیشمندان و دانشگاهیان متناسب با موضوعات شکل گرفته است تا بتوانیم در راستای اهداف کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور ، پیش رویم.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا