اخبار ورزشیسایر اخبار

خودداری بزرگترین حامی مالی توکیو از تبلیغات

یکی از بزرگترین حامیان مالی المپیک توکیو اعلام کرد به خاطر عدم حمایت تماشاگران تبلیغی در بازی‌ها نخواهد داشت.

به گزارش پیشرو ورزش، تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین حامیان مالی المپیک توکیو، به خاطر عدم حمایت عموم از این بازی‌ها تبلیغات تلویزیونی نخواهد داشت. بر اساس نظرسنجی رسانه‌های محلی، دو سوم سازمان دهندگان ژاپنی در خصوص برگزاری ایمن و مطمئن بازی‌ها در بحران کرونا تردید دارند.

مدیر تویوتا امروز دوشنبه اعلام کرد که مقامات این کمپانی در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک حضور نخواهد داشت.

آکیو تویودا مدیر تویوتا در این باره گفت: تویوتا در مراسم افتتاحیه شرکت نخواهد کرد و تصمیم گیری با توجه به عوامل مختلف از جمله عدم حضور تماشاگر انجام شده است. ما هیچ تبلیغاتی مربوط به بازی‌ها در ژاپن را پخش نخواهیم کرد.

حدود ۶۰ شرکت ژاپنی که بیش از ۳ میلیارد دلار بابت حمایت مالی از بازی‌های المپیک به تعویق افتاده پرداخت کرده اند، اکنون با این معضل روبرو هستند که برندهای خود را به رویدادی که تاکنون نتوانسته مورد حمایت گسترده مردم قرار گیرد، گره بزنند یا خیر.

در فاصله ۴ روز مانده به مراسم افتتاحیه، ۶۸ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی روزنامه آساهی در مورد توانایی سازمان دهندگان المپیک در کنترل ویروس کرونا اظهار تردید کردند، ۵۵ درصد نیز گفتند که آنها با برگزاری بازی‌ها مخالف هستند.

با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در توکیو و مناطق مختلف ژاپن در حال حاضر شهر میزبان المپیک در وضعیت اضطراری به سر می‌برد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا