اخبار ورزشیسایر اخبار

خلیلی: بازخورد کلاس‌های آنلاین سوارکاری بسیار مثبت بود/از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده خواهیم کرد

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: چهار دوره آموزش آنلاین سوارکاری با بازخورد مثبت در جامعه سوارکاری همراه بوده تا جایی که اکنون یکی از رویکردهای مهم توسعه آموزشی فدراسیون استفاده مکرر از فضای مجازی است .

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود خلیلی از برگزاری چهار دوره آموزشی آنلاین طی یک هفته گذشته برای مخاطبان این فدراسیون خبر داد و گفت: بحران کرونا هر چند فعالیت های میدانی ورزش دنیا را تحت تاثیر قرار داد و فدراسیون سوارکاری هم متاثر از دیگر عرصه ها نتوانست رویدادهای رقابتی را برگزار کند، اما بلافاصله بعد از این بحران، برنامه ریزی برای استفاده از فرصت فضای مجازی برای فعالیت های آموزشی فدراسیون صورت گرفت و دوره های تئوری درجه سه مربیگری، آموزش مبانی هنرهای رزمی سواره، آموزش کتاب آبی ‌و بیماری های فصلی و راه های پیشگیری از آن در صفحه اینستاگرام در ارتباط زنده با جامعه مخاطب برگزار شد و اتفاقا با استقبال بسیار خوب اهالی رشته های مختلف مواجه شد.

وی افزود: از این پس با رویکرد تداوم در برنامه های آنلاین با استفاده از فضای مجازی می نگریم و با وجود محدودیت ها که برای جمع شدن ها پیش روی ورزش کشور قرار دارد، برنامه های آموزشی فدراسیون از طریق فضای مجازی را تداوم می بخشیم.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: کمیته آموزش در حال آسیب شناسی و ارزیابی از دوره های برگزار شده است تا در ادامه برنامه های جامع تری  را  با هدف استفاده بهتر جامعه سوارکاری ارائه دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا