اخبار ورزشیفوتبال جهان

حمایت گواردیولا از خرید گران منچسترسیتی

سرمربی منچسترسیتی از خرید گران قیمت تابستانی خود حمایت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه منچسترسیتی «جک گریلیش» را با قیمت ۱۰۰ میلیون پوند از استون ویلا خریداری کرد تا گران ترین خرید تاریخ بازیکنان انگلیسی را رقم زند.

گریلیش که در استون ویلا و تیم ملی انگلیس ، نمایشی عالی از خود به ثبت رسانده بود، در منچسترسیتی نتوانست در میان دیگر ستارگان تیم نمایشی مثبت از خود نشان دهد و به یک نیمکت نشین بدل شد.

گریلیش در خصوص عدم درخشش خود گفت: به نظرم مهمترین چیز آمار گلزنی و پاس گل است که من سعی دارم بهتر و بهتر شوم و آمارم را بهبود بخشم.

با اینکه ستاره انگلیسی از بهتر شدن آمار صحبت کرد ولی گواردیولا نظری مخالف داد و اظهار نظری جالب کرد.

سرمربی منچسترسیتی گفت: شاید او خیلی به رسانه‌ها و چیزی که مردم می‌گوید توجه می‌کند. غلط است که نمایش یک بازیکن با آمار سنجیده شود. او نمایشی مثل دوران استون ویلا را دارد. توپ در زمان‌های بسیاری در اختیار او است که باید مورد توجه قرار گیرد. گریلیش این شانس را داشت که در مقابل کریستال پالاس در ۲۰ دقیقه پایانی ۳ گل بزند ولی این اتفاق رخ نداد و قطعا در ادامه این آمار به ثبت خواهد رسید.

گواردیولا تصریح کرد: ما گریلیش را نخریدیم که برای ما ۴۵ گل بزند.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه به تحسین بازیکن خود پرداخت و مدعی شد که این بازیکن بسیار خوب با تیم سازگار شده و کاملا می‌داند چگونه بین خطوط حرکت کند و به عمق بزند. او می‌تواند در فضاهای کم توپ را از آن خود کند و با سرعت بالای پاهای خود ، دریبل‌های خوبی برای حمله تیم رقم زند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + ده =

دکمه بازگشت به بالا