اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس رفتند. ماهاجان رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای AFC با نظر شیخ سلمان مأمور شد به هتل ما بیاید و ۲-۳ ساعت تکالیف را شرح بدهد. ۳ ساعت با وی در مالزی جلسه داشتیم که گفت هنوز قانع نشده‌ایم که پرسپولیس و استقلال دولتی نیستند،‌ باید به شکلی ما را قانع کنید. همه دلایلش هم درست بود. صحبت ها و تعاملات خوبی در این باره صورت گرفته است و بزودی موانع در این باره برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: باید برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC را قانع کنیم. باید مجدد کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای تشکیل بدهیم، اعضا این کمیته‌ها و فرزندان‌شان نباید در باشگاه‌ها منفعت داشته باشند. باید این موضوع را نهایی کنیم. می‌توانم امیدوارم باشم کمیته مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی تا دو ماه دیگر رفع تعلیق خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند. باید این موضوع را نهایی کنیم. می‌توانم امیدوارم باشم کمیته مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی تا دو ماه دیگر رفع تعلیق خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا