اخبار ورزشیسایر اخبار

حذف ۹ کماندار ریکرو و کامپوند از دور مسابقات

۹ کماندار ریکرو و کامپوند ایران از دور رقابت‌های جام جهانی سوئیس کنار رفتند.

به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی با کمان که به میزبانی سوئیس در حال برگزاری است، ملی‌پوشان کشورمان در مرحله حذفی ریکرو و کامپوند به رقابت پرداختند.

در کامپوند انفرادی مردان، احمد اکبری در گام نخست به مصاف نماینده هلند رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ پیروز شد. وی در دور بعد مقابل کمانداری از هلند قرار گرفت که ۱۴۹ بر ۱۴۶ شکست خورد و حذف شد.

آرمین پاکزاد به مصاف کمانداری از سوئیس رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۵ مغلوب شد. سیدحسام الدین کوثر در مصاف با نماینده بنگلادش ۱۴۶ بر ۱۳۴ پیروز شد. وی در دور دوم مقابل کماندار آلمانی در تیر طلایی مغلوب شد و کنار رفت.

محمد صالح پالیزبان در دور نخست استراحت داشت. وی در مرحله دوم به مصاف حریفی از آمریکا رفت که در تیر طلایی شکست خورد.

در ریکرو مردان، رضا شبانی با نتیجه ۶ بر صفر از سد امین پیرعلی گذشت و راهی دور سوم شد. شبانی در این مرحله در مصاف با کماندار روسی ۶ بر ۴ شکست خورد.

در ریکرو زنان، مهتا عبدالهی ۶ بر ۲ مقابل نماینده اسپانیا مغلوب شد. شیوا شجاع مهر در مصاف با حریفی از مغولستان ۶ بر ۲ شکست خورد.

در کامپوند ایران، آرزو طاهریان ۱۳۸ بر ۱۳۶ مغلوب کمانداری از ایتالیا شد.

فردا در بخش انفرادی ۳ ملی‌پوش کامپوند زنان رقابت خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا