اخبار ورزشیتوپ و تور

حدادی: نمی‌خواهم دوران بازیگری‌ام با مصدومیت تمام شود و با قدرت بازمی‌گردم

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: بعد از مصدومیتم برخی گفتند دیگر بسکتبالم تمام شده، اما تمام تلاشم را می کنم که برگردم و در زمین بازی خداحافظی کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، حامد حدادی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: حدود ۵ ماه و دو هفته است که از جراحی پایم گذشته است و از چیزی که انتظار داشتیم زودتر به میادین بازگشتم و الان تمرین بسکتبال انجام می‌دهم، اما هنوز برای تمرین تیمی باید صبر کنم و حدود یک و نیم ماه طول می‌کشد. البته تمام تلاشم را می‌کنم که زودتر بازگردم. در این مدت هم وزنم بالا رفته و سعی می‌کنم با رژیم غذایی مناسب به وزن ایده آل بازگردم.

*هاکان دمیر می‌تواند به تیم ملی کمک کند

وی در خصوص اینکه کار با سرمربی ترکیه ای را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: یک مربی با نظم و انضباط است و فعلا تمرینات خیلی جدی را انجام می دهد و بچه ها و البته خود من به این نوع تمرینات نیاز داشتیم. تمرینات سخت است و به نظرم نیاز بود که بدن ها شلاق بخورد. شاید در گذشته تمرینات انقدر سنگین نبوده و با این شرایط بچه ها با نگیزه بالایی تمرین می‌کنند. او مربی با تجربه ای است و فکر می‌کنم به تیم ملی کمک کند.

* در جام جهانی برای المپیکی شدن تلاش می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد جام جهانی و گروه ایران تاکید کرد: در گروه سختی هستیم. چند بار با اسپانیا بازی کرده ایم و برزیل هم تیم قدرتمندی است و چند بازیکن در NBA دارد. ما هم تمام تلاش مان را می‌کنیم و سعی می‌کنیم برای برد به میدان برویم. اگر هم باختیم سعی می کنیم در گروه بازنده ها بهترین تیم آسیا شویم و برای المپیکی شدن تلاش کنیم.

 

 

* باید در راه جوانگرایی خیلی صبور باشیم

حدادی در خصوص بازی های آسیایی گفت: فعلا جام جهانی را پیش رو داریم و بازی های آسیایی هم جای خود دارد. برنامه اصلی حضور قدرتمند در جام جهانی است. در آسیا همه تیم ها جوانگرایی کرده اند و برای ما هم همینطور است. البته جوانگرایی معایبی هم دارد چینی ها بعد از یائو مینگ چندین سال در آسیا بازنده بودند و بعد از آن بهتر شدند و الان نتیجه اش را می گیرند. بقیه تیم ها هم کار می‌کنند و تماشاگر نیستند. ما هم باید کار کنیم و خیلی باید برای این راه صبور باشیم. داوری هم تلاش زیادی در این مدت انجام داده و ما هم کمک می کنیم.

*دوست ندارم دوران بازیگری‌ام با مصدومیت به پایان برسد

ستاره تیم ملی بسکتبال در مورد خداحافظی از بسکتبال گفت: وقتی که آسیب دیدم و آشیل پایم به مشکل خورد، خیلی ها گفتند که بسکتبال حدادی دیگر تمام شده است، چون سخت ترین نوع آسیب دیدگی برای یک ورزشکار آشیل است، اما من تمام تلاشم را می کنم که باز گردم و بسکتبالم با مصدومیت تمام نشود. این ۲۴ سالی که بازی کرده ام دوست دارم با خوبی و خوشی تمام شود در زمین و در کنار هواداران ایرانی خداحافظی کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا