اخبار ورزشیورزش تهران

ارسال کمک های ورزشکاران تهرانی به مناطق سیل زده

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ار سال کمک های اهدایی ورزشکاران به مناطق سیل زده شهر آق قلا در استان گلستان با ۱۰ دستگاه خودرو آفرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو ورزش ، رضا گل محمدی افزود: محموله کمک های مردمی جامعه ورزشی تهران شامل آذوقه مورد نیاز، لباس، وسایل گرمایشی، کنسرو، آب و کمک های اولیه بوده است.
وی با بیان اینکه ۱۰ خودرو آفرود تا پایان بحران سیل در این منطقه نیز امدادرسانی می کنند، گفت: ۱۰ مشاور و هنرمند کودک و نوجوان در جهت ایجاد برنامه های فرهنگی و هنری با همکاری مجمع جوانان و سمن های استان به این مناطق اعزام شده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه «همراهی، همدلی و مهربانی مردمی» شعار این اقدام خیرخواهانه است، افزود: با دستور وزارت ورزش و جوانان و استاندار تهران نیز تمام اماکن ورزشی استان به منظور خدمات رسانی در حالت آماده باش هستند تا در صورت بحران سیل یا حوادثی غیر مترقبه خدمات رسانی کنند.
گل محمدی تصریح کرد: اعزام این یک تن مواد مورد نیاز و وسایل با مشارکت هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان تهران و دبیر ان سازمان های مردم نهاد انجام شد.
سیل در ابتدای نوروز امسال در شمال کشور باعث خسارت جانی و مالی زیادی به برخی از شهرهای استان گلستان شد.
تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا