اخبار ورزشیسایر اخبار

حبیب زاده: هیچ موفقیتی بدون مدیر خوب حاصل نمی شود

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: هیچ موفقیتی بدون یک مدیر خوب حاصل نمی شود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، بهنام حبیب زاده در مراسم  معارفه اش به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، اظهار داشت: از وزیر ورزش تشکر می کنم که این اعتماد را به بنده داشتند و این سمت را به من واگذار کردند. در طول چند سال گذشته تنیس روی میز ایران در ابعاد آموزشی، پژوهشی، عمرانی و قهرمانی عملکرد موفقیت آمیزی داشته و هیچ موفقیتی بدون یک مدیر خوب حاصل نمی شود. خوشبختانه بدنه این فدراسیون میز تلاش زیادی کردند و همچنین  این مسیر مدیون تمام مربیان، بازیکنان و مدیران تنیس روی میز در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: من به عنوان عضو کوچکی از تنیس روی میز با توجه به اعتماد وزیر ورزش سعی خواهم کرد در دوران کوتاه سرپرستی که به نوعی امانت است به نحو احسن و با شرایط عادلانه کارها را پیش ببرم تا انتخابات آزادی برگزار شود. قطعا کسی که شایستگی دارد و برنامه بهتری ارائه کند، انتخاب می شود و امیدوارم بتواند این رشته را به پیشرفت روزافزون برساند.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: تنیس روی میز یکی از با ثبات ترین فدراسیون ها بوده و کمترین تغییر را در طول چهار سال ریاست علیقارداشی در فدراسیون و استان ها صورت گرفته است. ما هم سعی می کنیم برنامه های خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیریم و روزهای خوبی را سپری کنیم.

حبیب زاده عنوان کرد: همه ما یک خانواده هستیم و اگر در کنار هم باشیم به موفقیت می رسیم. امیدوارم در این مدت کوتاه شرمنده جامعه تنیس روی میز نباشیم. رسانه ها نیز در این مسیر کمک حال ما بوده اند و بدون آنها موفقیت ها حاصل نمی‌شد.
انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا