اخبار ورزشیورزش های رزمی

جهاندیده:به دلیل تعلیق به رشته جدید کوچ کردم

عضو تیم ملی جودو گفت: متاسفانه جودوی ایران این روزها رو به نابودی است و به خاطر تعلیق ظالمانه جودوی کشورم از جودو به سامبو کوچ کردم.

به گزارش پیشرو ورزش ، فرشاد جهاندیده عضو تیم ملی جودو در گفت و گو با خبرگزاری دانا در خصوص وضعیت جودو کشور اظهار داشت: من در تمام رده های تیم ملی کشورم حضور داشتم و سالهای زیادی جودو به امید کسب مدال جهانی و المپیک کار کردم ولی متاسفانه جودوی ایران این روزها رو به نابودی است. بخاطر تعلیق ظالمانه جودوی کشورم از جودو به رشته دیگری کوچ کردم و به فعالیت در رشته سامبو که مکمل رشته جودو هست پرداختم.

قهرمان مسابقات جهانی  فستیوال ساحلی در خصوص کسب اولین مدال جهانی سامبو که چند روز پیش کسب شد، گفت: به محمد سعیدی تبریک می گویم او توانست اولین مدال جهانی سامبو ایران را کسب کند و این می تواند آینده خوبی را برای سامبو کشور رقم بزند. سامبو رشته ای نزدیک به جودو است و تمام ورزشکاران این رشته جودوکار هستند. سامبو آینده خوبی در ایران دارد و اگر به این رشته بیشتر بها داده شود، افتخارات بیشتری را شاهد خواهیم بود.

جهاندیده در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر این تعلیق ظالمانه جودوی کشورم برداشته شود تا بتوانم افتخاری با لباس جودوی کشورم بیاورم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا