اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

جهانبخش: با هدف دیگری به کافا آمده‌ایم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با انرژی صد در صد وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم از بازی با قرقیزستان به عنوان یک دیدار تمرینی برای آینده استفاده کنیم.
به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از دیدار برابر قرقیزستان، اظهار داشت: در ابتدا خیلی خوشحالیم که اولین قدم را محکم برداشتیم. با احترام کامل به رقبا پا به این تورنمنت گذاشتیم و باید نشان دهیم هدف بزرگی برای مسابقات پیش‌رو که همان جام ملتهاست، داریم.

وی عنوان کرد: همانطور که سرمربی ما گفتند، قطعا با حضور هواداران قرقیزستان بازی دوم، بازی جذاب‌تری می‌شود. جذابیت فوتبال به هوادارانش است. همانطور که گفتم با تمام احترام پا به زمین بازی می‌گذاریم و هدف اصلی‌مان پیروزی است تا بتوانیم به بازی فینال برسیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: همانطور که در بازی اول با تمام قوا بازی کردیم، در دیدار فردا هم با شرایط خیلی خوبی وارد زمین می‌شویم. همانطور که قلعه‌نویی گفت امروز تیم حریف را آنالیز می‌کنیم تا با شرایط خوبی پا به زمین بگذاریم.

خبرنگار قرقیزستانی از جهانبخش درباره حضور سی دقیقه‌ایش در بازی آخر ایران و قرقیزستان و وضعیت فعلی فوتبال این کشور پرسید که بازیکن تیم ملی در پاسخ گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم نکته زیادی از آن بازی به یاد ندارم ولی واقعیت این است که در فوتبال آسیا همه کشورها در حال پیشرفت هستند و قطعا در بازی خانگی برای قرقیزستان مهم است که از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند. توقع دارم بازی فردا استادیوم‌ تکمیل شود و این به بازیکنان قرقیزستان کمک می‌کند تا با انرژی مثبتی وارد زمین شوند.

وی افزود: همانطور که گفتم هدف دیگری داریم و به خاطر همین به این تورنمنت آمدیم و اینها قدم‌هایی است برای آماده‌سازی جهت حضور در جام ملتها. از آن بازی خیلی چیزی یادم نمی‌آید اما همانطور که گفتم فردا با انرژی صد در صد وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم از این بازی به عنوان یک بازی تمرینی برای آینده استفاده کنیم.

کاپیتان دوم تیم ملی کشورمان در پایان گفت: این دومین اردویی است که با کادر جدید داریم و قطعا بازی به بازی به ایده و دیدگاه فنی کادر نزدیک‌تر می‌شویم. بازی فردا یک بازی متفاوت با دیدار گذشته دو تیم است و همانطور که گفتم با تمام احترام و انرژی وارد زمین می‌شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا