اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

امامی: چون مسابقه ای برگزار نمی شود، تحویل کاپ سومی جهان به تاخیر افتاد

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: چون مسابقه ای در حال حاضر در کار نیست، تحویل کاپ به تاخیر افتاده اما فعلا این مهم است که ما سوم جهان شده ایم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، محمدابراهیم امامی درخصوص ۳ رای محرومیت جدیدی که امروز در موردش از سوی فدراسیون کشتی اطلاع رسانی صورت گرفت، اظهار داشت: تست ۳ کشتی گیر مثبت اعلام شد ولی در مورد بهروز هدایت باید بگویم پرونده او در ستاد مبارزه با دوپینگ در حال بررسی است و به احتمال قوی به زودی رای آن صادر خواهد شد.

امامی همچنین در مورد زمان باز پس گرفتن کاپ سومی تیم ملی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان تاکید کرد: با توجه به اینکه تست دو کشتی گیر ازبکستان و سوریه مثبت اعلام شد، یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک گرفت و علاوه بر آن، این سهمیه باعث شد تیم ملی با دو پله صعود از چهارمی به جایگاه سوم جهان برسد. طبق پیگیری هایی که انجام شده، اتحادیه هم مقام کشتی گیر سنگین وزن ما و هم سومی تیم ملی آزاد ما را در سایت خود بازتاب داده و این موضوع  را در جدول انفرادی و تیمی اصلاح کرده است.

وی که یا برنامه دایره طلایی گفتگو می کرد، افزود: مسلم است که کاپ را به ما تحویل خواهند داد ولی چون مسابقه ای در حال حاضر در کار نیست، تحویل کاپ به تاخیر افتاده اما فعلا این مهم است که ما سوم جهان شده ایم و سهمیه المپیک را در ۱۲۵ کیلوگرم گرفته ایم.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد زمان آماده شدن پکیج انتخابی تیم ملی، تصریح کرد: در ارتباط با چرخه انتخابی تیم ملی جلسات متعددی در فدراسیون انجام شده و در این جلسات کارشناسی، نقاط قوت و ضعف کار مورد بررسی قرار گرفته است. ددرنهایت در حضور رئیس فدراسیون، مدیران تیم های ملی و سرمربیان اصلاحات لازم صورت می گیرد و این پکیج نهایی شده و به اطلاع همه خواهد رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا