اخبار ورزشیسایر اخبار

جلوگیری از تمرین ۲ اسکی‌باز در توچال؛ لطفا به پیست نیایید!

به گفته اسکی‌باز سابق تیم ملی ایران، از ورود وی و یکی از دیگر از ورزشکاران به پیست توچال ممانعت شده است.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که اردوی تیم ملی اسکی آلپاین از هفته گذشته آغاز شده اما در این لیست نام حسین ساوه‌شمشکی و محمد کیادربندسری به چشم نمی‌خورد.

این دو ورزشکار حتی سال گذشته نتوانستند در مسابقات اسکی قهرمانی جهان شرکت کنند و حالا با چالش‌های زیادی از سوی فدراسیون روبه‌رو شده‌اند.

با توجه به اینکه فدراسیون هر سال کد فیز ورزشکاران را تمدید می‌کند، این ۲ ورزشکار تصمیم گرفتند خودشان این هزینه را پرداخت کنند. فرم‌های مربوطه نیز پر شد و در اختیار روابط بین‌المللی قرار گرفت اما بعد اعلام شد فدراسیون تمایلی ندارد تا کد فیز آنها را تمدید کند.

حسین ساوه‌شمشکی ملی‌پوش سابق اسکی ایران در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: ما ۳۵۰ هزار تومان هزینه کردیم اما رئیس فدراسیون از روابط بین‌المللی خواسته تا کد فیز ما را تمدید نکند، او هیچ دلیلی برای این کار ندارد.

مشکل دیگری که برای این ۲ اسکی‌باز به وجود آمده مربوط به تمرینات است. فدراسیون اسکی در لیستی اسامی ورزشکارانی را که می‌توانند در پیست توچال به صورت رایگان تمرین کنند اعلام کرده در حالی که نام کیادربندسری و حسین ساوه‌شمشکی به چشم نمی‌خورد. این ۲ ورزشکار برای تمرین از طریق هیات اسکی تهران اقدام و روز گذشته در توچال تمرین کردند اما بعدازظهر روز گذشته در تماسی با آنها اعلام شد که این ۲ اسکی‌باز حق تمرین در توچال را ندارند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا