اخبار ورزشیسایر اخبار

جام حذفی تنیس| فینالیست‌ها مشخص شدند

تیم‌های فینالیست جام فجر تنیس مردان ایران شخص شدند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس جام حذفی آقایان (جام فجر) با انجام ۲ دیدار در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم توسعه امین دارو با نتیجه ۲ بر صفر شانل آمل را برد و آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه ۲ بر یک مقابل ولسرویسز ایران به پیروزی رسید.

با پایان این مرحله از مسابقات، تیم‌های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان و توسعه امین دارو (الف ) به عنوان چهره‌های فینالیست معرفی شدند و تیم‌های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم‌ مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته‌جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می‌رسد.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان ‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان، جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی نیز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا