اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تیم های انگلیسی به دنبال جذب طارمی

علاوه بر اورتون، یک تیم دیگر از لیگ برتر انگلیس هم علاقه‌مند به جذب طارمی است.

به گزارش پیشرو ورزش، همزمان با روزهای گرم بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، تیم‌هایی اروپایی در پی بازیکنان مدنظر خود هستند و خبرهای زیادی در این خصوص منتشر می‌شود.

خبر اول اینکه، «اکرم کونور» خبرنگار رسانه‌های بین‌المللی نظیر اوجوگو و گل امروز (شنبه) خبر داده تیم‌های وستهام یونایتد و اورتون انگلیس و همچنین میلان علاقه‌مند به جذب «مهدی طارمی» مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم پورتو هستند.

طارمی پیش از این پیشنهاد اورتون را تایید کرده بود و حالا تیم لندنی وستهام نیز برای رقابت بر سر به خدمت گرفتن مهاجم گلزن تیم پورتو وارد میدان شده است.

باشگاه اینتر از «مارکوس تورام» ستاره جدید خط حمله خود رونمایی کرد. فرزند لیلیان تورام، ملی‌پوش پیشین فرانسوی با قراردادی آزاد از مونشن گلادباخ آلمان راهی تیم آبی و سیاه پوش شهر میلان شده است.

سران باشگاه اینتر همچنین خبر داده‌اند همتایان آن‌ها در باشگاه منچستریونایتد برای جذب «آندره اونانا» دروازه‌بان تیم ایتالیایی ابراز علاقه کرده‌اند و نراتزوی در انظار شنیدن مبلغ پیشنهادی شیاطین سرخ برای ارزیابی آن است.

مقام‌های باشگاهی چلسی پس از پذیرفتن پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی منچستریونایتد بابت انتقال «میسون مونت» به اولدترافورد، تلاش‌ها برای جذب «مویسس کایسدو» هافبک اکوادوری تیم برایتون را افزایش داده‌اند.

«دومینیک سوبوسلای» ستاره خط میانی تیم لایپزیش آلمان برای گذراندن آزمایش‌های پزشکی تیم لیورپول، راهی انگلیس می‌شود. قرمزهای آنفیلد روز جمعه با موافقت برای پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون پوند، بند جدایی این بازیکن مجارستانی را فعال کردند.

خبر آخر اینکه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور ایتالیایی خبر داده «سزار آزپلی‌کوئتا» جدیدترین بازیکنی است که از چلسی جدا می‌شود. مدافع اسپانیایی قرار است به کشور خود بازگردد و با لباس اتلتیکو مادرید به میدان برود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا