اخبار ورزشیورزش تهران

تکلیف سکاندار هیات گلف استان تهران مشخص می شود

سرانجام پس از حدود دو سال و نیم تکلیف سکاندار جدید هیات گلف استان تهران روز یکشنبه مشخص می شود.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از حدود دو سال و نیم وقفه در برگزاری انتخابات و با سرپرست اداره شدن هیات گلف استان تهران، تکلیف رئیس این هیات روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات با حضور مسئولین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اعضای مجمع مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است پس از روی کار آمدن علی جوادی بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزاری مجامع انتخاباتی هیات ها در پایتخت شدت گرفته است که این نکته را یکی از نکات خوب اداره کل پس از حضور جوادی در قامت مدیر جهادی ورزش پایتخت می توان بیان کرد.

سرانجام پس از حدود دو سال و نیم بلا تکلیفی در هیات گلف که با دو سرپرست ابتدا سید جلال عرفانی و سپس حسین رحیمی پور اداره شد تکلیف این هیات استانی مشخص خواهد شد تا جامعه ورزش گلف استان تهران با همراهی رئیس جدید به فکر فتح افتخارات بیشتری در قله های ورزشی باشند.

هر چند که پس از انتصاب حسین رحیمی پور بعنوان سرپرست هیات گلف استان تهران، این رشته ی ورزشی در تهران از رکود در آمد و تقریبا هیات گلف تهران در راه رسیدن به جایگاه اصلی خود با برگزاری مسابقات گلف، مینی گلف ، بهکاپ در تهران، شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و کسب عناوین قهرمانی و همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی ورزشی برای جامعه هدف خود برآمد.

امید است با برگزاری انتخابات هیات گلف استان تهران تکلیف ریاست هیات مشخص و رشته گلف پایتخت را در جایگاه واقعی خود در سطح کشور ببینیم.

به قلم: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا