اخبار ورزشیتوپ و تور

تورنمنت هندبال: شکست ملی پوشان کشورمان مقابل لهستان در اولین گام

شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتسه مقابل لهستان به میدان رفتند و نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه کاتوویتسه به مصاف لهستان میزبان رفت و با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ تن به شکست داد.

تیم تحت هدایت وسلین وویوویچ با وجود در اختیار نداشتن ۲ بازیکن اصلی خود به دلیل مصدومیت (سید علیرضا موسوی) و ۲ بازیکن کلیدی دیگر به دلیل عدم صدور روادید (محمد رضا کاظمی، محمدرضا اورعی) در نیمه نخست موفق شد لهستان را در برابر دیدگان تماشاگرانش با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ شکست دهد.

در‌ نیمه دوم نیز نتیجه بازی تا پیش از ۱۰ دقیقه آخر پایاپای دنبال شد و سرمربی تیم ملی ایران شاگردان خود را مورد ارزیابی و محک قرار داد و دست به تغییرات مختلفی زد.

لهستان با سابقه ۱۸ دوره کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان و حضور در ۵ دوره از بازی‌های المپیک یکی از قدرت‌های هندبال اروپا به شمار می‌آید.

لهستانی‌ها در کارنامه خود کسب مدال برنز المپیک و همچنین یک نقره و سه برنز قهرمانی جهان را دارند و در تلاش هستند تا در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان بتوانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

در ادامه دیدارهای تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتسه ملی‌پوشان ایران روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه با بلژیک مصاف خواهند کرد و روز جمعه ۱۶ دی با مراکش دیدار می‌کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا