اخبار ورزشیفوتبال جهان

توافق اولیه بارسلونا با مسی برای تمدید ۲ ساله

باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد ابرستاره اش به توافق رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد بارسلونا مذاکراتش را برای تمدید قرارداد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی وارد عمل شد و توافقات اولیه بین طرفین صورت گرفت.

بارتامئو، رئیس بارسلونا به صورت شخصی با پدر مسی وارد مذاکره شده و توافقات روی بندهای اصلی قرارداد انجام گرفت. آبی-اناری ها قصد دارند قرارداد ابرستاره خود را برای ۲ سال دیگر تمدید کنند.

قرارداد کنونی مسی تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و باشگاه به دنبال تمدید تا سال ۲۰۲۳ است. البته مسی مثل ستاره سابق بارسلونا به دنبال این است تا قراردادش به صورت سالیانه تمدید شود تا در زمان عدم آمادگی جسمی بتواند به راحتی باشگاه را ترک کند.

اینیستا و ژاوی از ستاره های سابق بارسلونا بودند که سالیانه قراردادشان را تمدید می کردند و در زمان اوج از باشگاه خداحافظی کردند تا بازیکنان جوان جانشین آنها شود و ضرری به بارسلونا وارد نشود.

مسی از سال ۲۰۰۴ برای بارسلونا بازی می کند. از جمله افتخارات این ابرستاره در این مدت ۱۶ سال حضورش در ترکیب آبی-اناری ها ۶ بار توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را از آن خود کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا