اخبار ورزشیورزش بانوان

تقدیر دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پی کسب بیشترین میزان رشد ستادهای امور جوانان شهرستانی تقدیر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در متن تقدیر نامه “وحید یامین پور” به “علی جوادی” مدیرکل آمده است:
تلاش در راه تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتی ارزشمند و ماندگار برای ملت سرافراز ایران است. ثمره دلنشین این خدمت رشد و بالندگی جوانان به عنوان مهمترین قشر اجتماعی و ارزشمندترین سرمایه ملی می باشد. مدیریت امور جوانان به علت گستردگی نیازها، مسائل و مشکلات، نیازمند درک عمیق، اتخاذ تدابیر صحیح، عزم جدی و هماهنگی تمام بخش های متولی و مسئول می باشد.
با عنایت به اینکه ستادهای شهرستانی ساماندهی امور جوانان آن استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱، بیشترین میزان رشد ستادهای شهرستانی را نسبت به سایر استان ها داشته است، بدینوسیله از جنابعالی تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان های تابعه، در مسیر بهبود وضعیت جوانان موفق و موید باشید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا