اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ماجدی: تیم ملی جوانان حاصل تلاش‌هایش را می‌بیند

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید نتیجه دو سال زحمت شبانه روزی برای موفقیت تیم جوانان با صعود به جام جهانی حاصل شود.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کادرفنی تیم ملی فوتبال جوانان ایران شامگاه امروز جمعه جلسه فنی با بازیکنان تیم برگزار کرد.

آنالیز فنی بازی های قبلی عراق و بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم در نشست فنی امشب مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت.

پس از صحبت های مربیان با بازیکنان میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان و عضو هیأت رئیسه همراه با تمام اعضای تیم از جمله‌ تدارکات، کادر پزشکی، رسانه ای و … در بین بازیکنان حاضر شد.

ماجدی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات اعضای تیم به آنها قول داد هرگونه‌همکاری از سوی ریاست فدراسیون و مجموعه هیأت رئیسه در حال پیگیری است تا تمام کاروان تیم با آرامش خاطر به فکر هدف نهایی خود که قهرمانی در جام ملت های آسیاست برسد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید نتیجه دو سال زحمت شبانه روزی برای موفقیت تیم جوانان با صعود به جام جهانی حاصل شود.

ماجدی تاکید کرد: تمام اعضای تیم ملی جوانان در کنار همدیگر پازل های موفقیت را تکمیل کرده اند. مطمئن هستم می توانید عراق را شکست دهند. فقط کافی است تمرکز کافی داشته باشید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا