اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

ترکیه میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند

اتحادیه فوتبال اروپا شایعه تغییر ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا را تکذیب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریات انگلیسی امروز از احتمال تغییر استادیوم میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا خبر دادند. فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار است روز ۱۰ ژوئن در ورزشگاه آتاتورک استانبول ترکیه برگزار شود.

اما نشریه دیلی میل مدعی شد و نوشت: اتحادیه اروپا در حال بررسی انتقال بازی فینال از استانبول به لیسبون پرتغال است. بیم ناآرامی‌ها به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه وجود دارد زیرا دور دوم انتخابات در ۲۸ این ماه برگزار می‌شود. یوفا درخواستی غیررسمی به فدراسیون پرتغال ارائه کرد تا از آمادگی ورزشگاه دالوز که میزبان فینال در نسخه های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۰ بود مطلع شود.

اما اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای این شایعه را تکذیب کرد و نوشت: یوفا اطمینان داد که فینال لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه در تاریخ ۱۰ ژوئن در استانبول برگزار خواهد شد و مذاکرات با نهادهای سیاسی، دولت ها یا فدراسیون های ملی دیگر را رد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا