اخبار ورزشیسایر اخبار

تحویل کارت های عضویت کانون جوانان به هنرمندان با حضور مدیر کمیته هنرمندان و ورزشکاران پیشرو ورزش

کارت های عضویت کانون جوانان تهران ویژه کمیته هنرمندان با حضور مازیار خویشوند (مدیر کمیته هنرمندان و ورزشکاران کانون جوانان و پایگاه خبری پیشرو ورزش) تحویل شد.

به گزارش پیشرو ورزش ، مازیارخویشوند مدیرکمیته هنرمندان و ورزشکاران کانون جوانان شهر تهران امروز با حضور در محل تمرین سریال عمارت باغ چارلی از تمرینات بازیگران سریال دیدن کرد و کارتهای بازیگران سریال راکه به تازگی به عضویت کانون جوانان شهر تهران در آمدنند را تقدیم آنها کرد.

این سریال تمرینات خود را با آغاز دهه مبارک فجر آغاز کرد.

همچنین مازیارخویشوند مدیرکمیته هنرمندان و ورزشکاران کانون جوانان شهر تهران هم که خود در این سریال بعنوان مدیر پروژه مشغول فعالیت می باشد اعلام کرد : که در حال رایزنی برای گرفتن اسپانسر و سرمایه گذار هستیم که انشالله در این اثر هنری از بازیگران مطرح سینما وتلویزیون بهره ببریم.

لازم به ذکر است این سریال طنز در این روزهای کرونایی که جامعه در نگرانی و ناراحتی روحی از این ویروس منحوس کرونا هستند می توانند شادی و خنده را به مردم ایران تقدیم کند.

این سریال به کارگردانی محمدرضا رمضانی و دستیار کارگردانی محمد رضا یحیایی میباشد خبرهای تکمیلی از سریال عمارت چارلی در آینده اعلام می شود و گروه تصویری کانون جوانان بزودی برای مصاحبه تصویری به سر صحنه این سریال حاضر خواهند شد و پوشش خبری خواهند داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا