اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تحلیل مجیدی توسط کارشناس اماراتی

کارشناس اماراتی در تحلیل عملکرد فرهاد مجیدی در امارات او را یک مربی توانمند معرفی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، «مجیدی تیم سرسختی ساخته است» این جمله کلیدی احمد الحوری کارشناس فوتبال امارات در شبکه شارجه اسپورت در تحلیل عملکرد سرمربی سابق استقلال در دو فصل حضورش روی نیمکت اتحاد کلباء است.

مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال با رکورد بدون باخت در لیگ ایران دو فصل پیش راهی امارات شد و هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت.

کارشناس اماراتی در تحلیل بازی اتحاد کلباء و العین صدرنشین لیگ امارات که با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت.

او می گوید که مجیدی در طول دو فصل حضورش در اتحاد کلباء موفق شده تیمی قدرتمند بسازد که همیشه تیم های بزرگ امارات را به چالش می کشد.

کارشناس اماراتی معتقد است که فرهاد مجیدی در امارات به یک مربی «صاحب سبک» تبدیل شده و برای خودش مکتبی را دست و پا کرده است. او توانایی هایش را در دو سال گذشته بارها مقابل تیم های بزرگ امارات نشان داده و خودش را به عنوان یک مربی جوان و موثر معرفی کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا