اخبار ورزشیفوتبال جهان

اسپورت اسپانیا: لواندوفسکی در یک قدمی بارسلونا

نشریه کاتالونیایی از ملاقات مدیر برنامه لواندوفسکی و مدیر ورزشی بارسلونا پرده برداشت و نوشت که مهاجم بایرن مونیخ در آستانه ترک آلمان قرار دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه اسپورت کاتالونیا جلد امروز خود را به لواندوفسکی اختصاص داد و نوشت که این بازیکن می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود.

اسپورت نوشت: پینی زهاوی، مدیر برنامه لواندوفسکی به مونیخ سفر کرد و با سران مونیخ در خصوص انتقال لواندوفسکی از بایرن به بارسلونا به مذاکره پرداخت.

این نشریه کاتالونیایی نوشت: پینی زهاوی پس از صحبت با بایرن مونیخ، به بارسلونا رسید و با متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه آبی‌اناری به صرف شام دیدار کرد. آنها در آن ملاقات،‌جزئیات پایانی انتقال لواندوفسکی را با هم نهایی کردند.

اسپورت نوشت: لواندوفسکی به شدت با سبک بازی ناگلزمان مشکل دارد و اینکه ناراحت چرا باشگاه تلاش دارد که هالند را جذب کند. برای همین دلایل این بازیکن به این نتیجه رسیده که راهی بارسلونا شود و برای ژاوی و برای احیای این تیم تلاش کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا