اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش تهرانویژه‌های خبری

تجلیل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از تلاش های ارزشمند پیشرو ورزش

در دیدار حسین شیرازی مقدم و پیام نظر، از تلاش های ارزشمند پیشرو ورزش به پاس اطلاع رسانی و انتشار اخبار ورزش و جوانان پایتخت توسط روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین شیرازی مقدم(صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پیشرو ورزش) با حضور واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و دیدار با پیام نظر (رئیس روابط عمومی اداره کل) در خصوص همکاری های مشترک گفتگو و تبادل نظر کردند.

همچنین در این دیدار پیام نظر رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با قدردانی از تلاش های ارزشمند پیشرو ورزش در اطلاع رسانی و انتشار منظم اخبار حوزه ورزش و جوانان در استان تهران ، نگاه رسانه ها را به رویدادها و تلاش برای اطلاع رسانی دقیق ،  مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

در ادامه نیز حسین شیرازی مقدم مدیر مسئول پایگاه خبری پیشرو ورزش ضمن تشکر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و توجه به رسانه های استانی و فرااستانی بیان داشت: اقدامات مهمی در ورزش و جوانان تهران با مدیریت علی جوادی مدیرکل و همه همکاران عزیز ایشان در استان تهران صورت پذیرفته و جا دارد به سهم خودمان تشکر کنیم و به تلاش های شما و همکاران حوزه روابط عمومی در انتشار مطلوب اخبار اداره کل خداقوت بگوییم.

گفتنی است در پایان نیز از استاد فریدون موسوی (عضو ستادی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) ، حسین شیرازی مقدم(مدیر مسئول پیشرو ورزش) ، شهرزاد قاسم زاده نوا (خبرنگار بخش بانوان پیشرو ورزش) و علیرضا غفاریان (خبرنگار بخش آقایان پیشرو ورزش) با اهدای لوح تقدیر و هدایایی توسط پیام نظر رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به پاس تلاش های ارزشمند در جشنواره عزت و پیشرفت ورزش و جوانان پایتخت تحلیل شد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا