اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

عنوان سومی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی قزاقستان

کاپ سومی تیم ایران در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، در رقابت های جام پلیکونه ایتالیا به نمایندگان کشورمان اهداء می شود.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از مثبت شدن دوپینگ کشتی گیران ازبکستانی و سوری در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، و صعود یداله محبی کشتی گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به رده ی ششم، تیم ایران از لحاظ تیمی نیز به جایگاه سوم ارتقاء یافت.

فدراسیون کشتی در نامه هایی به اتحادیه جهانی کشتی پیگیر چگونگی دریافت کاپ سومی تیم ایران شد که اتحادیه جهانی اعلام کرد که در اولین مسابقاتی که تیم های ایران و آمریکا شرکت داشته باشند از مسئولان کشتی آمریکا می خواهد تا کاپ سومی را برای اهداء به تیم ایران همراه خود بیاورند.

بر این اساس کاپ تیم ایران در رقابت های جام متئو پلیکونه ایتالیا که روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه در شهر رم برگزار می شود به نمایندگان کشورمان در این مسابقات اهداء می شود.

لازم به ذکر است تیم ایران در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در جایگاه های نهم و ششم قرار گرفته بود که در سال ۲۰۱۹ توانست کاپ سومی رقابت های جهان را از آن خود کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا