اخبار ورزشیورزش تهران

تاریخ برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران در انتظار یک فهرست!

برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران در انتظار ارایه فهرست یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تاریخ دقیق برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران هنوز اعلام نشده است. این در حالی است که از مدت‌ها پیش هیات فوتبال تهران مقدمات برگزاری این انتخابات را فراهم کرده بود. در حال حاضر همه ارکان فوتبال استان تهران منتظر ارایه فهرست تایید شده مدیریتی از نامزدهای ریاست هیات تهران از سوی کاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

طبق روال طالقانی باید فهرست نامزدهای ثبت نام کرده و تایید مدیریتی شده را به اداره کل ورزش و جوانان استان بدهد تا این فهرست برای تایید صلاحیت نهایی به مراجع ذی صلاح ارسال شود و بعد از آن با هماهنگی هیات فوتبال استان تهران با ریاست فدراسیون فوتبال تاریخ دقیق برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال تهران اعلام می‌شود.

رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + ده =

دکمه بازگشت به بالا