اخبار ورزشیفوتبال جهان

تاریخچه رویارویی نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران و قطر؛ برتری با ایران است

بررسی آمار رویارویی نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران و قطر در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا از سال ۲۰۰۳ تا کنون نشان دهنده برتری فوتبال ایران در این رقابت هاست.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، طبق آمار نمایندگان ایران و قطر در تاریخ لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تا کنون ۶۵ تقابل را تجربه کرده اند که در این بین سهم تیم های ایرانی کسب ۲۵ پیروزی مقابل نمایندگان قطر بوده است. در طرف مقابل باشگاههای قطری ۲۱ بار مقابل حریفان ایرانی خود به برترسی دست یافته اند و ۱۹ بازی با تساوی به پایان رسیده است.

نخستین تقابل نمایندگان فوتبال ایران و قطر در این مسابقات به سال ۲۰۰۳ و بازی استقلال و السد قطر بازمی گردد که با گذشت ۱۵ سال اینبار در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها تکرار خواهد شد. در آن سال نیز استقلال ایران با نتیجه دو بر یک در مرحله گروهی بازی ها السد را شکست داده بود.

گفتنی است در آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس دو نماینده شایسته فوتبال ایران مقابل تیم های السد و الدحیل قطر قرار می گیرند و شانس حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را خواهند داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا