اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تارتار: همه برای موفقیت ملوان در یک راستا تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: اخراج بازیکن فولاد کار ما را برای پیروزی راحت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار بعد از برد ۴ بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: همه برای موفقیت ملوان در یک راستا تلاش می‌کنیم. این برد را هم به هواداران آقا و خانم ملوان تقدیم می کنم که تا پایان مسابقه ما را حمایت کردند. حاصلش همین نتیجه خوب بود و باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و مهم تر اینکه گلی دریافت نکردیم. اتفاقات بازی به سود ما رقم خورد و اگر بازیکن حریف در نیمه اول اخراج نمی شد نمی‌توانستیم به راحتی این نتیجه را به دست بیاوریم.

وی افزود: فولاد بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شده است. اخراج بازیکن حریف کار ما را خیلی راحت تر کرد اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم. خدا را شکر می کنم که در هفته سوم لیگ برتر این برد را به دست آوردیم. در هفته های اول و دوم خوب بازی کردیم اما در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم.

تارتار در مورد اینکه هفته گذشته بعد از باخت به استقلال گفتید ملوان به روزهای خوبش برمی گردد، گفت: اول از همه باید زمین مان را درست کنیم و در همین زمین خراب هم کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادیم اگر زمین خوب نباشد مقابل تیم های جنگنده و دونده به مشکل می خوریم خیلی کار داریم تا به تیمی که مد نظرمان است برسیم. تاریخ نقل و انتقالات به پایان برسد دو یا سه بازیکن خوب به جمع ما اضافه می شوند و آنها کمک می کنند که بهتر عمل کنیم. خدا را شکر سه امتیاز را در روزی که خوب بودیم بردیم. انقدر خوب بودیم که دیگر سوالی ندارید!

سرمربی ملوان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: حضور آنها تاثیرگذار بود و شور شعف خوبی ایجاد کرده بود. باعث بالا بردن روحیه بازیکنان هر دو تیم شده بود و امیدوارم در همه ورزشگاه ها بانوان به ورزشگاه بیایند. هواداران ملوان با فرهنگ هستند اما حضور بانوان باعث می شود زشتی ها کمتر شود.

وی در مورد تعطیلات فیفا گفت: این وقفه خیلی به سود تیم ماست و خدا را شکر که قبل از تعطیلات بردیم. قرعه سختی به ما خورده بود. بازی خوبی انجام دادیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا