اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج: ما ۶ دستگاه VAR را وارد کشور کرده‌ایم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارهای بهره برداری از سیستم کمک داور ویدئویی به سرعت در حال انجام است و شاید در همین مدت صورت بگیرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج در مراسم یادبود مرحوم غلامرضا بهروان در استان مازندران، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم مرحوم بهروان با مسئولان سازمان لیگ آمده‌ایم تا هم به خانواده محترم ایشان تسلیت بگوییم و هم از ساخت هیات فوتبال بازدید کنیم. کلنگ ساخت را خودم زدم و ان‌شاالله بتوانیم تا ۶-۵ ماه آینده آن را افتتاح کنیم.

وی افزود: پیگیری می‌کنم تا اداره ورزش و جوانان نیز کمک کنند تا ساخت آن به پایان برسد. ضمن اینکه فدراسیون نیز به کمک‌هایش ادامه می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد زمان بهره برداری از کمک داور ویدیویی گفت: ما ۶ دستگاه VAR را وارد کشور کرده‌ایم و یک مرتبه نیز با داوران خودمان در دربی آن را امتحان کرده‌ایم. به سرعت این کار در حال انجام است و شاید در همین مدت صورت بگیرد. چهار تیم داوری ما لایسنس AFC را گرفته‌اند و برای داوری با VAR مجوز دارند. دو مجموعه دیگر نیز هست که آموزش‌هایشان در تاجیکستان تمام می‌شود.

تاج تصریح کرد: از نظر تیم داوری ما تکمیل هستیم. یعنی می‌توانیم VAR را کامل داشته باشیم. دستگاه‌هایش نیز وارد شده و باید این کار را شروع کنیم. اینکه استفاده از VAR چه زمانی شروع می‌شود، به کمیته داوران بستگی دارد ولی همه چیز برای انجام یک حرکت مثبت آماده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا