اخبار ورزشیورزش بانوان

لیگ برتر بسکتبال بانوان برای نخستین بار به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود

براساس اعلام فدراسیون بسکتبال، امسال مسابقات لیگ برتر بانوان به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت  و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، تالین طهماسیان مسئول کمیته داوران و مسابقات در گفت و گو با سایت فدراسیون عنوان کرد: امسال رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان در دو گروه و با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود. در فصل های گذشته لیگ برتر بانوان به صورت متمرکز برگزار می شد اما این فصل رویه جدیدی بر سیستم رقابت ها اعمال شده است چرا که می خواهیم این لیگ منطبق با استانداردهای بین المللی برگزار شود. پیشرفت بسکتبال بانوان در ایران این لزوم را ایجاب می کند که بیشتر از گذشته برای اعمال شیوه های جدید و ایجاد تغییرات تلاش کنیم.

طهماسیان گفت: این فصل تیم ها برای نخستین بار یک هفته میهمان هستند و یک هفته میزبان. چهار تیم برتر نیز راهی پلی آف می شوند. در میزبانی پلی آف، تیم های پایین جدول در دیدار نخست میزبان هستند و در دیدار دوم میهمان.

وی افزود: امیدواریم با این شیوه جدید لیگ پرهیجان تر و بهتری را شاهد باشیم. بسکتبال بانوان باید در همه استان ها فعال باشد و با متمرکز بودن این رقابت ها چنین اتفاقی نمی افتد اما با اعمال شیوه جدید شاهد پویایی بیشتری در سایر استان ها خواهیم بود.

مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال عنوان داشت: در تلاش هستیم تا لیگ برتر بسکتبال بانوان با کیفیت بالایی برگزار شود. برای این تحقق این امر یاری و همکاری مسئولان هیئت های بسکتبال استان ها را نیاز داریم که خوشبختانه آنها با ما تعامل کاملی دارند.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر لیگ برتر بسکتبال بانوان به کار می گیریم. امیدوارم این تلاش ها بهترین ثمره را برای بسکتبال بانوان داشته باشد. تمایل داریم در این راه از نظرات و همکاری های اهالی بسکتبال بانوان استفاده کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا