اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: فرار رو به جلو ممنوع

کمیته انضباطی فدراسیون در بیانیه ای اعلام کرد که این کمیته تنها مرجع رسیدگی به هرگونه تخلفات است و بیانیه های منتشره فرار رو به جلو محسوب می شود‌.

به گزارش پیشرو ورزش ،در بیانیه کمیته انضباطی آمده است: «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن دعوت مجدد کلیه مسؤولان باشگاهها به رعایت مر قوانین، مقررات و موضوعات طرح شده در جلسات پیش فصل رقابت های لیگ برتر،اعلام می دارد روند مربوط به بررسی شکایت های رسیده بر اساس گزارش های دریافتی به دقت و به شکل ویژه در حال انجام است.

بر این اساس، طرح غیرمنطقی مباحث در سطح افکار عمومی و انتقال تنش به جامعه و النهایه تشویش اذهان که بعضا از سوی برخی مسولان دیده می شود،ضمن خالی بودن از هرگونه انتفاع برای باشگاه های متبوع،با تعقیب قضایی از سوی کمیته های ذیربط در فدراسیون فوتبال همراه خواهد بود. بدین ترتیب کمیته انضباطی تنها مرجع رسیدگی به تخلفات است و هرگونه فرار رو به جلو در این ارتباط ممنوع است.»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا