اخبار ورزشیفوتبال جهان

بوبان: میلان باید با ایبراهیموویچ تمدید کند

مدیر ورزشی باشگاه آ.ث میلان می گوید قرارداد با زلاتان ایبراهیموویچ تمدید خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، ایبراهیموویچ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در سن ۳۸ سالگی به میلان بازگشت.

وی که در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ برای تیم قدیمی سری آ بازی کرد، قراردادی تا پایان فصل جاری با راه راه پوشان منعقد کرد.

البته طبق بندی که در قراردادش گنجانده شد، در صورت راهیابی میلان به یک جام باشگاهی اروپا، قراردادش به طور خودکار تمدید خواهد شد.

زونمیر بوبان، یکی از اسطوره های باشگاه و مدیر ورزشی این تیم در مورد وضعیت قراردادی با فوروارد سوئدی اظهار داشت: همه تاثیری که ایبراهیموویچ بر تیم دارد، را می بینند. او فوتبالیستی خاص است. هیچ تردیدی نیست که ما باید با او در مورد تمدید قراردادش مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: در کنار پیگیری نتایج، نباید از این کار غافل شویم. باید در هفته های آینده اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیر تیم ایتالیایی در حالی از تمدید تفاهم نامه کاری گلزن صاحب نام حمایت کرد که در آخرین اظهار نظرش ایبرا را بازیکنی فداکار برای آ.ث قلمداد کرده بود.

او در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی گفته بود روسونری تا ابد قدردان زلاتان خواهد بود چرا که در بازگشت اخیرش به میلان زمانی این تصمیم را گرفت که لازم نبود چیزی را به کسی ثابت کند و ممکن بود خیلی چیزها را از دست بدهد ولی با شجاعت تصمیم خودش را گرفت و راهی سن‌سیرو شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا