اخبار ورزشیفوتبال ایران

بهاروند و طالقانی باز هم به کمیته اخلاق نرفتند

دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در جراین اتفاقات فینال جام حذفی از سوی کمیته اخلاق احضار شدند باز هم به این احضار بی توجهی نشان دادند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که به ترتیب رئیس سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال خوزستان هستند در جریان حواشی به وجود امده در بازی فینال جام حذفی از سوی کمیته اخلاق احضار شدند تا در مورد دلایل اتفاقات رخ داده توضیحات خود را بدهند اما با وجودی مه دو بار نامه احضار برای این دو ارسال شد اما آنها در جلسه شرکت نکردند.

قرار بود امروز این دو در کمیته اخلاق حاضر شوند اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل مسئولان کمیته اخلاق بار دیگر ابلاغ حضور این دو را به آنها ارسال کرده و روز شنبه هفته آینده را برای احضار این دو در نظر گرفته است.

باید دید بهاروند و طالقانی که همان روز اعلام احضار نسبت به این تصمیم کمیته اخلاق موضع گرفتند به این تصمیم تمکین می کنند یا خیر.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا