اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری ویژه برنامه پهلوان جان فدا با حضور اقشار مختلف ورزش تهران

جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تهران، امروز جمعه به مناسبت یوم‌الله ۹ دی و سومین سالگرد شهادت “سردار حاج قاسم سلیمانی”، در همایش بزرگ ورزشی “پهلوان جان فدا” حضور گسترده ای را به نمایش گذاشت.

به گزارش پیشرو ورزش، جامعه ورزش و جوانان استان متشکل از مسئولان، ورزشکاران، قهرمانان و هیات‌های ورزشی با حضور در این تجمع ،بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید بیعت کردند.

همچنین این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح با تجمع جامعه ورزش استان در میدان ولیعصر(عج) آغاز و تا بوستان لاله راه‌پیمایی صورت گرفت.

شایان ذکر است این همایش با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی، ورزشکاران حوزه شمال شرق، جنوب غرب و شهرستان های ری، بهارستان و …. برگزار و مراسم پایانی همایش در پارک لاله انجام ‌شد تا امسال نیز جوانان و ورزشکاران استان تهران با حضور در مراسم گرامیداشت ۹ دی همدوش با مردم بصیر و ولایت ‌مدار پایتخت، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و پاسداشت افتخارات ملت ایران اعلام کرده باشند.

همچنین حسین رحیمی پور (سرپرست هیات گلف استان تهران) ، خرم (سرپرست اداره ورزش و جوانان شمال شرق) با همراهی حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیات گلف شمال شرق تهران) و جمعی از ورزشکاران گلف شمال شرق در این برنامه شرکت داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا