اخبار ورزشیفوتبال ایران

ربیعی:یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم بتوانیم رقابت سخت و سال بسیار سنگین و فشرده لیگ را که تیم ها هر ۴روز یکبار بازی می کنند، تا انتها ادامه بدهیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی پس از تساوی مس رفسنجان مقابل هوادار تهران اظهار داشت: به هردوتیم خسته نباشید می گویم. از نظر خودم یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را انجام دادیم. اگر مننطقی نگاه کنم دلیل اصلی ان خستگی مفرط تیم ما بود. ۹۵ دقیقه بازی ۱۰ نفره چند روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم.

وی افزود: کاملا خستگی تیم در این بازی مشهود بود. به هرحال مجبوریم با تمام تمهیداتی که برای ریکاوری داشتیم تیم را مهیای بازی کنیم ولی امروز از لحاظ جسمی و فنی می توانستیم خیلی بهتر باشیم. با توجه به تاکید زیادی که به تیم برای ضربات ایستگاهی حریف داشتیم، متاسفانه روی یکی از ضربات ایستگاهی گل خوردیم و نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم. در ۱۰ دقیقه آخر بازی تیم برتر بودیم. می توانستیم به گل برسیم. یک موقعیت هم روی کرنر داشتیم که از کنار دروازه بیرون رفت.

ربیعی گفت: به بچه ها خسته نباشید می گویم. آن ها را درک می کنم. می دانم ۹۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن در سرچشمه چقدر سخت است و می تواند چه انقلاب بدنی ایجاد کند و خستگی زیادی بیاورد. رشادتی که بچه ها داشتند و یک امتیازی که در مسجدسلیمان گرفتیم، تاوانش را امروز دادیم. امیدوارم بتوانیم رقابت سخت و سال بسیار سنگین و فشرده لیگ را که تیم ها هر ۴ روز یکبار بازی می کنند، تا انتها ادامه بدهیم و تیم را در جایگاه درست و آنچه مدنظرمان هست، حفظ کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا