اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست هم افزایی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق با اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با محوریت تجلیل از اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات

نشست هم افزایی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق با اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با محوریت تجلیل از اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، ظهر امروز ۲ آبان ماه نشست هم افزایی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق با اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با محوریت تجلیل از اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات برگزار شد.

🔸️در این نشست شاهین معاون اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران اظهار کرد: ورزش از جمله حرفه‌هایی هست که عشق می‌خواد و برای کسب درآمد به آن نمیتوان مراجعه کرد.

🔸️وی افزود: سلامت جسم و روح ما از طریق ورزش تضمین می‌شود ‌و حال خوب شهروندان به وسیله همین ورزش کردن افزایش پیدا می‌کند.

🔸️معاون اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با بیان اینکه درجنوب شرق تهران قشر متوسط رو به پایین حضور دارد و باید کاری کنیم تا شادی و‌ حال خوب شهروندان ایجاد شود گفت: باید بتوانیم موقعیتی را ایجاد کنیم که کودکان، نوجوانان و جوانان شهر خوشحال باشند.

🔸️شاهین با اشاره به اینکه ورزش از هرگونه بیماری و … پیشگیری می‌کند گفت: متاسفانه قشر جوان به سمت مواد مخدر رفته اند و باید اقدامات پیشگیری در این زمینه به وسیله ورزش کردن داشته باشیم.

🔸️معاون اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران تاکید کرد: متاسفانه باشگاه ها خصوصی شده اند و این موضع منجر به افزایش تعرفه و شهریه شده است.

🔸️وی با اشاره به نقش رشته روستایی و بازیهای بومی محلی گفت: این رشته می‌تواند خانواده ها و کودکان را در مکان‌های عمومی دور هم جمع کند.

🔸️در ادامه حسین شیرازی مقدم رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران اظهار کرد: به دنبال تحول در این رشته هستیم و قصد داریم شهروندان را بیش از گذشته پای کار آوریم تا حال و‌ روحیه شهروندان را خوب کنیم.

🔸️وی افزود: در ۶ ماه ابتدایی سال اقدامات خوبی انجام شده و قصد داریم بیش از گذشته بتوانیم فرهنگ ورزش همگانی را ترویج دهیم.

🔸️شیرازی مقدم ادامه داد: ترویج این فرهنگ نقش بسیار بالایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و‌میتواند جوانان را از محیط های آلوده دور و به محیط های سالم هدایت کند.

🔸️رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران افزود: انتظار می‌رود که سایر مسئولان ذی ربط نیز پای کار آیند تا بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

🔸️گفتنی است؛ در این نشست نکومنش مسئول ورزش بانوان اداره ورزش، بهرامی مسئول روابط عمومی اداره ورزش، مهدی پور مسئول ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره ورزش و سلیمان پور کارپرداز اداره به همراه حسین شیرازی مقدم(رئیس هیات) ، شهرزاد قاسم زاده(نائب رئیس بانوان هیات) ، امیر صارمی(دبیر هیات) ، محمد صادق مقیمی(عضو هیئت رئیسه هیات) ، محمد مهدی شیرازی مقدم(عضو هیئت رئیسه هیات) ، سید مصطفی معطریان(مسئول کمیته پیشکسوتان هیات) ، میثم نامنی(مسئول روابط عمومی هیات) ، میترا فتحی (مسئول کمیته توسعه همگانی هیات) ، حمید پناهی (مسئول کمیته آموزش هیات) ،محمد رضایی(مسئول کمیته فرهنگی هیات) و سید ماهان مشایخی (مسئول کمیته مسابقات هیات) حضور داشتند.

🔸️در پایان از نائب رئیس، دبیر و اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا