اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران

مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، این مراسم عصر جمعه و با حضور با حضور علی جوادی مدیر کل، دکتر فرهادی زاد(عضو هیئت رئیسه فدراسیون)، مهندس موسوی(دبیر فدراسیون) ، پیام نظر(مدیر روابط عمومی اداره کل) ، حمیدرضا حسین پور(رئیس سابق هیات استان تهران) ، محمدرضا مجیدی(سرپرست هیات استان تهران) و جمعی از قهرمانان ، پیشکسوتان و ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شدو

در این ابتدای این مراسم حمیدرضا حسین پور گزارشی از عملکرد سال گذشته و افتخارات کسب شده استان تهران در رویدادهای مختلف را تشریح نمود.

همچنین علی  جوادی مدیر کل در مراسم تقدیر از قهرمانان بیماران خاص و پیوند اعضاءاستان تهران بیان داشت:ورزشکاران مدال آور و قهرمان که پرچم پرافتخار ایران را به اهتزار درمی آورند باید دیده شوند .

وی افزود: تهران همواره پیشرو است اما در یک سال گذشته سعی بر این شد تا بیشترین میزان قدردانی از ورزشکاران در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین نگاه ویژه رسانه ها را در حمایت و معرفی قهرمانان و جامعه ورزش استان لازم و ضروری برشمرد و نسبت به آن تاکید نمود.

از دیگر سخنرانان دیگر این مراسم دکتر فرهادی زاد(عضو هیئت رئیسه فدراسیون و نائب رئیس کمیته ملی المپیک) بود که ضمن تشکر از اقدامات خود در تهران، از حمایت و نگاه ویژه فدراسیون به هیات استان تهران در سال جاری خبر داد.

همچنین در پایان این مراسم از ۳۵ مدال آور و ارکان هیات بیماری های خاص و پیوند اعضاء در رشته های مختلف با حضور جوادی مدیر کل ، فرهادی زاد، حسین پور ، نظر ، مجیدی و موسوی دبیر فدراسیون تجلیل بعمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا