اخبار ورزشیسایر اخبار

سعادتمند: خیلی ها دوست دارند کار در والیبال را تجربه کنند/ مفسر قانون نیستم

مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: نباید فراموش کنیم که کار کردن در والیبال توفیق بزرگی است و خیلی‌ها دوست دارند که این موقعیت را تجربه کنند.

به گزارش پیاگاه خبری پیشرو اسپرت ، احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اینکه گفته می‌شود احمد ضیایی بازنشسته است و باید از سمت خود استعفا دهد و سعادتمند قرار است به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال مشغول به کار شود، اظهار داشت: ۳۰ سال است که در ورزش حضور دارم و مدیریت بخش‌های مختلف را تجربه کرده‌ام. در چند فدراسیون کار کرده و در باشگاه‌ها هم سابقه فعالیت دارم.

وی ادامه داد: هرجایی که سلطانی‌فرد و داورزنی صلاح بدانند، کار خواهم کرد. به هر حال قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها که فکر می‌کنم شامل بیش از ۱۰ فدراسیون ورزشی هم می‌شود ابلاغ شده و همه باید به آن احترام بگذارند و از سمت خود کناره‌گیری کنند. البته من دقیقاً نمی‌دانم چه افرادی تحت پوشش این قانون هستند، چون من مفسر قانون نیستم.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: از زمانی که در بانک سرمایه فعالیت می‌کردم، جامعه والیبال به من لطف دارند. همه از آن زمان به من محبت دارند. در مجموع از نظر اخلاقی درست نیست که بخواهم درمورد استعفای مدیرانی که سر کار هستند صحبت کنم. اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد باید مراحل قانونی طی شود یعنی ابتدا مدیران بازنشسته استعفا دهند.

سعادتمند گفت: نباید فراموش کنیم که کار کردن در والیبال توفیق بزرگی است و خیلی‌ها دوست دارند که این موقعیت را تجربه کنند. من هم مطیع دستور مدیران بالادستی خود یعنی سلطانی‌فرد و داورزنی هستم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا